HDs CS 1.6 Clan ~ Professional Gamers
Doriti să reactionati la acest mesaj? Creati un cont în câteva clickuri sau conectati-vă pentru a continua.

HDs CS 1.6 Clan ~ Professional Gamers

HaDes # PGL
 
AcasaAcasa  PortalPortal  Ultimele imaginiUltimele imagini  CăutareCăutare  ÎnregistrareÎnregistrare  ConectareConectare  

 

 Tutorial cati jucatori putem tine pe banda de internet

In jos 
2 participan?i
AutorMesaj
SsT!L.
Detinator
Detinator
SsT!L.


Mesaje : 72
Data de înscriere : 23/07/2008
Varsta : 31
Localizare : @ Bucuresti # pTm

Tutorial cati jucatori putem tine pe banda de internet Empty
MesajSubiect: Tutorial cati jucatori putem tine pe banda de internet   Tutorial cati jucatori putem tine pe banda de internet Icon_minitimeDum Sept 28, 2008 2:56 am

Am vazut ca foarte multe persoane au dificultati in a delimita numarul maxim de playeri pe care il pot tine pe BANDA proprie de Internet ( am avut si eu deasemenea aceasta problema)

Daca iti pui intrebarea: Oare cati jucatori pot tine cu viteza mea de internet ? atunci aici afli raspunsul !

Pentru a afla rasunsul la aceasta intrebare parcurgem urmatorii pasii care sunt foarte simplii:

1) Testarea vitezei de Internet - pentru un server de cstrike nu este important download-ul ci UPLOAD-ul, cu cat valoare vitezei de upload este mai mare cu atat putem tine mai multi jucatori! Facem testul pe www.speedtest.net , apoi notam rezultatul!

2) comparam rezultatul de pe speedtest.net cu acest tabel:
(https://2img.net/h/oi18.tinypic.com/523e3io.jpg) De aici va veti da seama singuri cati jucatori suporta conexiunea voastra la internet!

Un alt factor important pentru un server de cstrike este MEMORIA RAM !

Cu cat avem mai mult ram pe calculator cu atat mai bine!

Avand in vedere ca stiti ce memorie ram are pc-ul vostru , vom compara cu acest tabel:
(https://2img.net/h/oi17.tinypic.com/4t56a0g.jpg)

Dupa cum se vede in tabel coloanele rosii reprezinta memoria minima pentru numarul respectiv de jucatori iar coloana verde reprezinta memoria ideala!

Alt factor care influenteaza buna functionare a unui server de cstrike este procesorul
Procesorul:

* 1,2 Ghz pentru 12 Jucatori
* 2,4 Ghz pentru 24 jucatori
* 2,6 Ghz pentru 32 jucatori

De preferat este un procesor Intel , dar asta nu inseamna ca daca avem AMD nu putem face server-ul , doar ca cele intel sunt preferate

Ca sa dau un exemplu clar, in caz ca cineva nu a inteles pana aici :

Sa zicem ca avem un pc cu un procesor de 2,4Ghz si 1 Gb ram iar testul de viteza facut pe speedtest.net arata cam asa:
(http://www.speedtest.net/result/132746790.png)

Conform vitezei de Internet (UPLOAD) inseamna ca putem tine fara probleme 32 de jucatori!

Conform resurselor Memoriei Ram inseamna ca putem tine un numar de la 20 la 26 de jucatori!

Procesorul este suficient pentru a tine 24 de jucatori!

Facand o aproximatie , numarul de jucatori ar fi de 23(+-2) fara ca acestia sa prezinte /lag/loss/choke!

Atentie! Nu vorbim de jucatori din afara tarii.ci doar ROMANI!

Sper ca a-ti prins ideea, si ca m-am facut inteles si totodata de ajutor

Informatii de pe maritul GOOGLE!
Tabelurile nu imi apartin insa adaptarea pentru ele este facuta de mine!

Informatiile sunt date cu aproximatie , dar cu o apropiere cat mai mare de valorile reale recomandate
Sus In jos
http://wWw.HDs-cLaN.Tk
BlaDe
Level 1
Level 1



Mesaje : 15
Data de înscriere : 28/08/2008

Tutorial cati jucatori putem tine pe banda de internet Empty
MesajSubiect: r3   Tutorial cati jucatori putem tine pe banda de internet Icon_minitimeLun Sept 29, 2008 2:47 pm

bn ba baiatule Smile) gj
Sus In jos
 
Tutorial cati jucatori putem tine pe banda de internet
Sus 
Pagina 1 din 1
 Subiecte similare
-
» Tutorial cum sa-ti faci cunoscut serverul.
» Tutorial explicare, vizualizare si creare DEMO si VIDEO
» Tutorial: Cum sa recuperati un cont de steam furat/pierdut !
» Tutorial: Cum sa recuperati un cont de steam furat/pierdut !

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
HDs CS 1.6 Clan ~ Professional Gamers :: Counter-Strike :: Tutoriale Counter-Strike 1.6-
Mergi direct la: